Saya Sokong Parti Politik Kerana Mereka Mempertahankan Negara

Bermasam muka berbulan-bulan dengan kepimpinan parti kerana saya enggan tanda tangan akuan bersumpah SD untuk menyokong. Jika dilihat kepada entry.


Hentikan Hipokrasi Dalam Berpolitik Demi Rakyat Ismaweb

Pandangan saya tentang komen terhadap peguam negara.

Saya sokong parti politik kerana mereka mempertahankan negara. Mungkin bagi anda anda mempunyai alasan untuk menyokong mana-mana parti politik yang anda sukai. - Mempertahankan pemerintahan Islam agama Islam dari ancaman barat. KUALA LUMPUR 9 Mei Tun Dr Mahathir Mohamad mempersoalkan perhimpunan umat Islam di ibu negara Sabtu lalu bertujuan mempertahankan kedaulatan Islam dan Perlembagaan atau bertujuan mendapat sokongan bagi parti-parti politik tertentu.

Saya tiada apa-apa rasa permusuhan terhadap mereka kerana saya faham bahawa setiap bangsa berhak mempertahankan survival mereka. Suka atau tidak saya perlu pertaruhkan nyawa keselamatan dan kebebasan saya untuk tiga perkara ini. Walaubagaimana bagi saya saya rasa kita semua patut menyokong dan menjadi ahli PAS seumur hidup.

Inilah hakikat demokrasi yang membenarkan tindakan jahat dilakukan untuk mempertahankan. Satu lagi saya nak beritahu bukan veteran yang harus ucapkan terima kasih kepada BN sebaliknya BN yang harus berterima kasih kepada veteran kerana berkorban nyawa untuk mempertahankan Negara daripada dimusnahkan oleh parti Komunis Malaya. FYI tahun 1998 dulu aku bersama puluhan ribu rakyat Msia telah berganding bahu untuk mendokong gerakan Reformasi kerana membela DS Anwar.

Saya sokong jika PM Tebuk Atap betul-betul mahu isytiharkan darurat. UMNO adalah sebuah parti politik yang berjuang mendukung cita-cita kebangsaan Melayu demi mengekalkan maruh dan martabat bangsa agama dan negara. Ini merupakan bukti terbaik bagaimana konsep mobilization of bias dilaksanakan secara kontan tidak teragak-agak lagi.

Saya sokong dengan penuh perasaan berat hati. Sebaliknya mereka menggunakan kedudukan mereka -untuk kepentingan mereka sendiri atau kelaurga dan kroni-kroni yang menyokong mereka. Maka sudah sampai masanya orang Melayu membuat persediaan untuk mempertahankan.

Baik disebelah kerajaan dan pihak alternative masing-masing parti dipimpin oleh pemimpin. Jika tidak mana mungkin usaha menyatukan masyarakat termasuklah orang Melayu telah dimulakan sejak sebelum Merdeka. Saya mesti akur dengan kehendak majoriti parti.

Tanpa berlapik saya menyalahkan parti UMNO kerana terlalu memberi muka kepada parti rasis cauvinis MCA di dalam banyak tuntutan dan ketegasan politik mereka mempertahankan kepentingan bangsa Cina. Ad Explore Marimekko Home Accents for Your Bedroom Bathroom and Kitchen. Mereka tidak menggunakan kestabilan politik yang dicapai oleh parti-parti politik khasnya parti pembangkang dan NGO untuk membangunkan ekonomi negara demi kesejahteraan rakyat jelata.

Melihat kepada wujudnya bibit keretakan perpaduan rakyat di negara ini legenda bola sepak negara Datuk. Saya yakin bukan saya seorang tetapi setiap orang baik di negara ini turut berkongsi impian dan harapan yang sama. - tuntut tubuh 1 universiti untuk mereka Pemberontakan Saya San - Gerakan oleh golongan sami Buddha - Melalui Majlis Am Sangha Samagyi.

- Diketuai Saya San bekas pongyi dan pemimpin di Tharawaddy - Disokong oleh golongan. Sebaliknya saya mengimpikan mereka berterima kasih kepada kita semua kerana mewariskan sebuah negara yang cerah masa depannya maju pembangunannya serta bersatu padu rakyatnya. Tapi sebenarnya di hati mereka saya rasa mereka tidak mahu masalah perkauman kata Datuk Soh Chin Aun - Foto BERNAMA.

Namun akhirnya saya sign juga sebab ikut kata keputusan parti. Adalah tidak wajar sama sekali mereka meninggalkan tugas yang diamanahkan semata-mata bimbang dipecat daripada parti. 31 Mempertahankan kemerdekaan dan kedaulatan negara.

Penganalisis politik berpendapat langkah melaksanakan darurat adalah pilihan terakhir bagi mengelakkan berlakunya pilihan raya dalam masa terdekat. Gencatan politik dalam keadaan negara berhadapan ujian getir pandemik COVID-19 dilihat perlu kerana ia melibatkan soal. Gencatan politik perlu demi keselamatan rakyat.

Cuma saya amat mengharapkan supaya bangsa Melayu dapat belajar daripada politik orang Cina yang tidak mengambil kira parti apa pun yang penting kepentingan mereka terjaga. Inilah pilihan terbaik bagi seorang ahli politik untuk mengekalkan KUASANYA yang diperolehi dari tebuk atap. Kali ini saya ingin memperkatakan satu perkara yang seharus kita semua maklum iaitu mengenai parti politik di negara kita.

Jadi rasanya tak salah lah aku atau sesapa saja untuk berkomentar tentang perjalanan parti politik di negara ni. Saya tidak tahu parti mana yang anda sokong. Buat masa ini di negara kita ramai ahli politik yang yang bercerita pasal perkauman dan sebagainya.

Saya telah menjadi mangsa 4 peminjam pada tahun ini hanya pada tahun 2019 saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman daripada syarikat mereka. Teruja pula untuk menulis sambungan kepada posting saya semalam kerana keadaan dan situasi politik negara terlalu meruncing disebabkan pimpinan masing-masing parti politik tidak mempunyai keupayaan untuk memimpin secara baik dan berdedikasi dengan perjuangan parti pimpinan mereka. Kalau ditakdirkan mereka akan dipecat daripada UMNO kerana dianggap melanggar arahan parti terimalah dengan redha kerana UMNO bukannya satu-satu parti politik di negara ini.

Kita Hanya Ada Satu Negara. Kerana Negara Kita Adalah Tanggungjawab Kita Mungkin ada yang beranggapan entry saya yang berjudul TANYA SAMA MUFTI itu berbaur politik. Saya akui ia berbaur politik tapi ia bukanlah bermakna blog saya itu blog politik dan ia juga tidak bererti saya ini blogger politik.

Tanpa disangka penulisan saya dan Profesor Dr Shamrahayu bertajuk Perbincangan Yang di-Pertuan Agong Dengan Pemimpin. Nak marah marahlah tapi saya tahu apa yang saya buat. Tidak ada cara lain untuk saya berjuang dalam mempertahankan ketiga ketiga perkara ini melainkan melalui dunia penulisan di blog.

Petani kerana pelbagai cukai. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang dari hutang saya sendiri sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang kawan saya yang menjelaskan keadaan. Powered by Andrew Choo Exam Tips 8.

33 Menegak mempertahan dan mengembangkan Islam agama rasmi negara. Saya sokong kerana saya sedar bahawa perpaduanlah asas kejayaan sesebuah negara. Dan Apa Jua Parti Yang Kita Sokongi.

Prof Madya Dr Mohammad Agus Yusoff UKM ketika membentangkan kertasnya Kedaulatan Politik Melayu di Kongres Pemuafakatan Melayu baru-baru ini menyebut bahawa orang Melayu menolak Umno dalam pilihan raya ke-12 lalu kerana Umno dilihat telah gagal menjalankan fungsi serta peranannya akibatnya bangsa Melayu terpaksa mencari alternatif untuk memastikan ia tidak merempat di negara. Puas di hayun dengan belantan dan dimandikan oleh air kimiatapi kami semua tetap teguh bersama2 DSAI sebagai para reformis. Saya menulis ini kerana ramai sangat yang menghubungi saya samada apa yang dikatakan oleh DAP selama ini itu betul-betul jujur atau pun hanya permainan lidah politik sahaja.

Saya nak beritahu Azlan supaya pergi nasihat Umno supaya hentikan berkerjasama dengan parti. Apa yang penting ialah rakyat dan negara. Saya tidak mahu orang orang politik merosakkan tiga perkara asas yang membentuk negara kita ini.

Kenapa saya kata begitu. Sun Jan 12 2020. Saya tak mahu jadi pengkhianat atau tidak menyokong parti.

32 Mendukung dan mempertahankan Perlembagaan Negara Perlembagaan Negeri-negeri dan Raja Berpelembagaan. Mereka beranggapan jika DAP sesungguhnya parti untuk orang Cina dan menempelkan beberapa Melayu sebagai window dressers sahaja. Saya juga menyalahkan parti PAS kerana telah melunakkan imej rasis cauvinis DAP di sisi umat Islam melalui pendekatan Tahaluf Siyasi yang.


Perhimpunan Sabtu Lalu Untuk Agama Atau Parti Politik


Najib Razak Jika Rakyat Menderita Jika Raja Dan Negara Tidak Lagi Dihormati Jika Asas Sistem Pentadbiran Negara Ini Sudah Diperlekehkan Institusi Kita Perlembagaan Kita Rukunegara Kita Apakah Gunanya Kuasa Dan Jawatan


LihatTutupKomentar